נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 08-8558790  |  072-2333709  פקס: 08-8558780      info@gocargo.co.il

חברת שילוח בינלאומית

חברות שילוח בינלאומי עושות לנו חיים קלים. הן מעניקות שירותים שונים, אשר מאפשרים לנו פתרונות להעברה של ציוד ומוצרים בין מדינות בעולם, אך לא רק העברה פיזית של ציוד, אלא גם כל מה שקשור לתחום ונפרט בהמשך. בין אם מדובר ברילוקיישן לחו"ל או ביבוא וביצוא, מי שיכול להעניק לכם ייעוץ ולסייע פיזית בהעברת החפצים, זו חברת שילוח בינלאומי.

כמעט בכל מדינה מפותחת, ניתן למצוא חברת שילוח בינלאומית, אשר תעניק לכם את השירותים המפורטים, לחלקן אף סניפים או אנשי קשר, במספר מדינות שונות:

  • שירותי שילוח בינלאומי לחברות, מוסדות ואנשים פרטיים
  • שירותי הובלה במכולות לחפצים גדולים וכמובן שילוח חפצים אישיים
  • פתרונות לוגיסטיים להעברה של מכונות גדולות
  • ייעוץ לכל שלבי השילוח, כולל לנושא של אריזה, בחירת סוג ההובלה המתאים וכו'
  • טיפול בכל הקשור להעברת הציוד למכולות וכן שחרור במכס
  • שירותי הובלה מדלת לדלת

עובדי חברת השילוח הם בעלי מקצוע מיומנים, כך שתוכלו לקבל מהם את השירות הטוב ביותר. בין אם אתם זקוקים למוצרי אריזה, סיוע באריזה, ספירה של הציוד, שירות מלא או חלקי, תוכלו למצוא את החברה אשר תעניק לכם את השירותים שאתם צריכים.

כדי שתוכלו למצוא ולבחור חברת שילוח בינלאומי אשר תתאים לצרכים שלכם, אתם חייבים לעשות מחקר וחיפוש מקיף, אפשר גם באינטרנט ולעשות זאת בחכמה. ישנם מס' תנאים בעלי חשיבות גדולה, שעליכם לשים לב אליהם, כשאתם מבצעים השוואות מחירים ומחפשים בציציותיה של החברה. לפני הכל, דאגו כי החברה רשומה כחוק ומיד אחר כך, חפשו המלצות של לקוחות ואל תתביישו לברר האם ההמלצה אמינה.

חשוב שלא תתלהבו ממבצעים והנחות, מבלי שבדקתם על איזו חברה מדובר, שלא יעלה לכם בסופו של דבר, הרבה יותר ממה שהוצאתם. דבר נוסף חשוב, שהחברה מציעה הצעת מחיר, כוללת! דהיינו אין תוספות בעל פה, אלא הכל כתוב בהצעת המחיר לחוזה ההובלה ביניכם. אל תשכחו לבדוק האם בחוזה מוזכר ביטוח ועל אילו מצבים אתם מפוצים, במקרה וחס ושלום תקרה תקלה כלשהי. העדיפו לעבוד עם חברות שילוח בינלאומיות אשר יש להן סניפים או אנשי קשר במדינות שונות בעולם, כפי שהוזכר בפתיח המאמר ולסיום – וודאו שאנשי החברה, אשר אורזים, מעבירים ומטפלים במשלוח שלכם, יהיה אשר יהיה, הם מיומנים בעבודתם.